Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 135
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Regional constituent of integration process of Ukraine in the European space Zabarnaya, E. Article 1890466874 463565546
2017 Банківські рейтинги як інструмент маркетингової стратегії учасників фінансового ринку Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych; Карабець, К.М. Article 178096184 170623639
2017 Проблеми залучення та використання міжнародних інвестицій в економіці України Мельник, Т.М.; Касянок, К.Г. Article 292181237 589007846
2017 Luxury goods and services: a comparative analysis between the markets of England and Poland Kasztalska, A.M. Article 2139566 2004784
2017 Innovations and academic publishing: who will cast the first stone? Molchanovа, A.; Chunikhina, N.; Strielkowski, W. Article -1520426425 -534587921
2017 The role of the national identity of the trademark: the mechanism of perception of the consumer Reshetnikova, G.S. Article 32968 49558
2017 Impact of innovations on GDP dynamics Goliuk, V. Article 1060657275 -1889223880
2017 Маркетингове забезпечення розвитку сільського зеленого туризму в Україні Кузьо, Н.Є.; Косар, Н.С. Article 16201003 17050426
2017 Особливості оцінювання рівня стійкого розвитку міст та агломерацій Аверкина, М.Ф. Article 23205216 37284041
2017 Developing marketing strategies using customer relationship management and data mining (case study: Perperook chain restaurants) Kashani, F.H.; Shahmirzaloo, Z. Article -545800102 1109544686